Utilaje si remorci multifruit

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Utilaje si remorci multifruit

Mesaj  Ovidiuu la data de Joi 13 Sept - 16:25

Dupa cum spune si titlul metoda prin care puteti crea un utilaj/remorca care sa accepte orice fruct:

1. Pentru remorci :

Primul pas este crearea unui plane pentru fructele dorite (plane-ul este gramada care se vede in remorca in momentul in care versi in ea)

Pe urma importi plane-ul creat si il pui la un loc cu celelalte plane-uri (orice remorca are un grup format numai din plane) .tot odata indexezi si plane-ul asezi remorca cum era in momentul in care ai deschis editorul si salvezi.

Deschizi .xml-ul remorci iar la linia de <grainPlane>....</grainPlane> adaugi liniile pentru noile fructe si indexi aferenti plane-ului. Cu alte cuvinte aceasta linie :

<node type="fructnou" index="x|x|x"/>
Atentie numarul indexului variaza de la model la model sar putea voi sa aveti 2 sau 3 indexii. Pentru doi puneti doar x|x sau pentru 3 cum am pus eu in exemplu

pentru particulele de descarcare puneti asa :

<dischargeParticleSystem type="fructnou" node="x" position="x y z" rotation="0 0 0" file="$data/vehicles/particleSystems/trailerDischargeParticleSystem.i3d" />

la node="x" - x-ul reprezinta indexul principal
iar la position in loc de x,y,z puneti pozitia care apare si la restu de fructe

ia la linia <fillTypes fruitTypes="...." /> treceti in continuare si fructul vostru
Salvati si inchdeti xml-ul.

2. Pentru cutitele combinilor :

Trebuie doar sa deschideti xml-ul cutitului si sa adaugati la linia :

<fruitTypes fruitTypes="..." /> adaugai fructul dorit

3. Pentru combinii :

la linia de : <pipeParticleSystems>...</pipeParticleSystems> puneti :
<pipeParticleSystem type="fructnou" position="x y z" rotation="x y z" file="particleSystems/wheatparticleSystem.i3d" />

din nou la position puneti aceleasi coordonate ca la restu de fructe si la rotation la fel

pentru fructele care nu sunt paioase la tocator puneti asa pe linia aferenta
<chopperParticleSystems toggleTime="">....</chopperParticleSystems> puneti linia asta :

<chopperParticleSystem type="fructnou" position="x y z" rotation="x y z" file="particleSystems/threshingChopperParticleSystemRape.i3d" />

pentru paioase :

<strawParticleSystem type="fructnou" position="x y z" rotation="x y z" file="particleSystems/threshingStrawParticleSystem.i3d" />

la <grainTankPlanes>...</grainTankPlanes>

puneti : <grainTankPlane type="fructnou">
<node index="x|x">
<key time="x" translation="x y z" scale="x y z"/>
<key time="x" translation="x y z" scale="x y z"/>
<key time="x" translation="x y z" scale="x y z"/>
</node>
</grainTankPlane>

pentru key time copiati coordonatele deja existente in xml , la translatie puneti coordonatele existente iar la scale puneti marimile plane-ul fructului aferent ( si aici trebuie sa creati un plane si sal asezati in ge unde sunt restu de plane-uri si eventual sal asezati corect in buncarul combinei)

la linia de <grainTankFruitTypes fruitTypes=".." /> adaugai fructul nou salvati arhivati la loc si spor la recoltat
avatar
Ovidiuu
Administrator
Administrator

Mesaje : 1235
Data de inscriere : 09/09/2012
Reputatie : 1

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum