Documentar tractoare

Pagina 6 din 6 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6

In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Vizitato la data de Mier 22 Mai - 15:35

Nu este 50 de mii, e doar 48.900 cum si TTV-ul (cu fl) e 42.500.

Scuzati calitatea, am miscat putin cartofu' cand am capturat imaginea.

Fendt si JD tin preturile ridicate, prea ridicate. Daca esti la startul carierei (ravasy) nu o sa iti permiti un JD in primi ani. Pentru ca nu poti, n-ai cum sa strangi atatia bani muncind cu 65 si avand pierderi de toate felurile. Daca vrei nou iti iei ceva cu un raport calitate-pret bun (Deutz Very Happy). Daca nu, si esti fan JD, iti iei un JD din 80 care face treaba la o calitate mult mai buna decat 65-u. Si daca are cu 10 cai mai putin, tot il eclipseaza pe batranul sase-cincizeci.

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  slide7920 la data de Mier 22 Mai - 18:17

Andrei nu stiu cum sa-ti zic dar mai conteaza daca stii sa vorbesti si sa mai rupi din pret.Ce iti face agentul de vanzari in zona ta ala este pretul de lista dar se mai poate rupe din el.


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
avatar
slide7920

Mesaje : 272
Data de inscriere : 27/11/2012
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Teodor (john deere) la data de Mier 22 Mai - 20:01

Mie un reprezentant "prieten de al lui tata" ia facut o oferta pentru 7200r de 100.000 euro cu tot cu plug de 6 cormane 130.000 si + combinator Very Happy nu mai stiu cad ...jd nu sunt chiar scumpe ,dar cat or fi de scumpe is bune.La mine au o gramada jd si nu au avut probleme Very Happy


avatar
Teodor (john deere)

Mesaje : 364
Data de inscriere : 25/09/2012
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Firion la data de Joi 23 Mai - 8:34

Treaba ii urmatoarea: Nu sunt decat cateva Trust-uri, restul tine de vopseaua si emblema aleasa. (Adica aceeasi chestie daca iti alegi Toyota Aygo, Peugeot 107 sau Citroen C1 facute in aceeasi hala)

Exista firma AGCO care produce Claas, marca Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra si alte marci mijlocii. De aceea vei gasi motoare Sisu pe toate tractoarele mici de mai sus enumerat, transmisia Vario de la Fendt la tractoarele MF cu transmisie Dyna VT si alte combinatii ciudate intre aceste marci (asta s evede si la pret)

Ii avem pe marca americana JD care are si fabrica in Germania Mannheim (fosta fabrica Lanz - ca Bulldog ii tipul comun de tractoare) deci se construiesc in europa tractoarele de clasa mijlocie.

Aveti trust CNH - Case New Holland care mai are sub aripa si firma Steyr si daca va uitati sunt identice modelele doar cu diferente de echipare (NH T8 cu Case Magnum, iar NH T7 cu Case Puma).

Mai este Deutz-Same Group sau cum se numesc care au Hurliman, Lamborghini, Deutz-Fahr si Same sub o hala de fabrica in Italia.

Cat legat de McCormick si Landini inca nici acum nu stiu de cine fac parte.

Belarus (fostele MTZ) sunt la fel autohtoni si independenti (desi modelul de varf are motor de Deutz-Fahr cu elemente electrice la antrenare de pompa apa, ventilator si alte minunatii de care rusii nu sunt deloc incantati).

Ursus la fel mai colaboreaza cu mici elemente de la AGCO.

Mai sunt Zetor care iau piese de-a gata (motor Perkins) dar se mentin.

Au mai ramas firmele fantoma de gen Farmtrac, Valtec si ce mai stiu eu care cumpara transimisii si motoare de-a gata si pun o cabina cu tabla pe motor si gata.

Care ii mai bun? Eu raspund la intrebarea asta cu 2 raspunsuri: Sa fie cat mai simplu de intretinut (dupa posibilitate cu electronica redusa) si
FARA ADBLUE ceea ce la ora actuala pentru un tractor de putere mijlocie si mare doar O SINGURA marca a fost in stare sa ofere. De aceea si eu intind stagul verde-galben definitiv. (AdBlue este scump si nu justifica economia de combustibil la costul operational, se complica inecesar motorul si asa plin de electronica, la noi la fel ca si motorina calitatea combistibilului este un mare semn de intrebare si stocarea de AdBlue necesita rezervor special, pompa speciala, a se feri de inghet si alte batai de cap)

Firion

Mesaje : 176
Data de inscriere : 04/01/2013
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  slide7920 la data de Joi 23 Mai - 9:49

AdBlue este si coroziv asa ca daca ai scapat un litru de aditiv pe tractor e cam naspa treaba Smile)

Peste doi ani maxim toate firmele vor fi obligate sa puna acest sistem pe tractoare.


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
avatar
slide7920

Mesaje : 272
Data de inscriere : 27/11/2012
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Mihay92 la data de Joi 23 Mai - 12:23

Vorba lui Slide,daca stii sa te ingrijesti de el,orice tractor e bun..daca il dai pe mana altuia gata pa-pa.
Venind vorba de Germania,sunt mama ingineriei si doar cei de la John Deere care de asemenea au multe piese germane(Bosch de exemplu).

@Mircea:nu cred ca te-ai interesat prea bine...

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

The top 10 sellers in Germany in 2012 were Deere with 7,594 tractors sold, Fendt with 5,977, Deutz-Fahr with 3,945, Case IH with 3,679, Claas with 2,476, New Holland with 2,426, MF with 1,825, Kubota with 1,356, Iseki with 1,030 and Same-Lamborghini with 832.
avatar
Mihay92
V.I.P Gold
V.I.P Gold

Mesaje : 264
Data de inscriere : 10/03/2013
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Vizitato la data de Joi 23 Mai - 14:46

Mihay92 a scris:Vorba lui Slide,daca stii sa te ingrijesti de el,orice tractor e bun..daca il dai pe mana altuia gata pa-pa.
Venind vorba de Germania,sunt mama ingineriei si doar cei de la John Deere care de asemenea au multe piese germane(Bosch de exemplu).

@Mircea:nu cred ca te-ai interesat prea bine...

http://www.fwi.co.uk/articles/13/02/2013/137625/tractor-sales-steady-for-the-uk-and-germany.htm#.UZ3guqL0GHM

The top 10 sellers in Germany in 2012 were Deere with 7,594 tractors sold, Fendt with 5,977, Deutz-Fahr with 3,945, Case IH with 3,679, Claas with 2,476, New Holland with 2,426, MF with 1,825, Kubota with 1,356, Iseki with 1,030 and Same-Lamborghini with 832.

@Mihay92 m-am interesat perfect Wink http://ro.wikipedia.org/wiki/Deere_%26_Company

Si da e bine daca te ocupi de ele,inteleg ca trebuie sa te ocupi de ele(si chiar trebuie)dar cat timp?Hai sa spunem ca te ocupi de un tractor timp de 15-20ani(desi e exagerat de mult,in afara de UTB-uri Smile) )Si de ce sa-ti dai banii la inceput pe tractoare straine cand poti folosii faimosul Universal 650m din tara ta la un pret mai mic,desi are motor mai mic daca te ocupi o leaca de el nu o sa fie problema.Nu inteleg de ce unii ridica in slavi ori John Deere ori Deutz-Fahr,fratilor!Pana la urma urmei tot tractoare sunt,ori ca sunt JD-uri ori ca sunt DF-uri(Deutz-Fahr),cel mai bun inceput este pe un UTB,cu el te inveti sa conduci si de la el o sa ajungi mai departe,nu direct la DF,nu multa lume isi permite de exempu un Agrotron M620,care...vorba aia:este unul dintre cele mai ieftine tractoare de la Deutz-Fahr sau un JD 7700,care vorba aia e putin mai scump decat DF dar cica isi face treaba mai repede,degeaba ne certam noi pt astea doua firme,la urma urmei daca o sa avem ferma tot cu UTB-uri o sa incepem toti Wink

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Mihay92 la data de Joi 23 Mai - 15:16

Mircea a scris:
in Germania si Olanda de exemplu se folosesc Claas si Deutz-Fahr la nebunie,n-o sa vezi chiar asa de multe JD-uri trecand pe campuri pe acolo,mai mult Claas-uri si Deutz-Fahr-uri...pt ca...na...patriotismul Smile) sunt facute in Germania pana la urma nu?Smile)
Eu ti-am aratat ca defapt sunt foarte multe JD-uri in Germania,acum ai inteles?
avatar
Mihay92
V.I.P Gold
V.I.P Gold

Mesaje : 264
Data de inscriere : 10/03/2013
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  RHR la data de Joi 23 Mai - 15:46

@Mircea intr-adevar toti ar fi bine sa incepem de la 650 dar asta din doua motive
1) Este simplu si pana te prinzi care e treaba cu condusu diverse comenzi
2) Este si destul de simplu de reparat si astfel ne mai imbunatatim aptitudinile mecanice
Dar in rest acest tractor ar fi trebuit sa fie modernizat inca din anii '80. Pentru ca te rupe pentru ca de exemplu nu ai servo la directie si la unele ii ca si cum ai incerca sa deschizi hubloul la un submarin din al doilea razboi mondial. Plus ca te zdruncina de iti sar oasele din loc si un concert de heavy metal ar parea silentios pe langa zgomotul din cabina. Pur si simplu nu se compara cu un import din anii '80. Asta macar de bine de rau are scaun pe arcuri si antifonare frate. Bine in timp ce cititi asta veti spune ca sunt rau si ca alea ingrijite nu sunt asa. Dar aici vine intrebarea mai merita sa investesti in ele? Si inteleg lumea nu are bani de nou si le mai forjeaza si repara pe astea. Dar conumul este mare puterea e mica si este tehnologie ce ar fi instant familiara unui mecanic de tren din anii 1800. Eu peste vreo 3-4 ani vreau sa ma apuc impreuna cu un prieten de agricultura serios. Are 2 650 din care unul functioneaza cum functioneaza si inca unul care sta tras in deal deja de vreo 5 ani si vrea sa il repare. Cum a spun nu ca nu ar fi bine sa il repare dar la cum arata mai bine un second putin mai forjat din strainezia. Eu as vrea sa iau fonduri europene si sa cumpar unul nou daca as putea. Si iaca daca il repara unul nou doua vechi si o merge cumva cel putin o vreme........ dar cand voi avea posibilitatea m-as moderniza fara sa stau pe ganduri. Cat despre tractorul pe care l-as lua mai intai m-am gandit la un John deere 5100R dar cand am vazut cat costa mi-a cam trecut. Acum as face ca si Andrei si mi-as lua un Deutz ttv430 pt ca e o diferenta de pret de pe care mai bine cumpar inca un utilaj nou. Si totusi voi spuneti a ca Deutz is rele a ca nu stiu ce ba au motoare deutz care is ca nu degeaba la folosesc si fraierii de la Fendt si in primul si primul rand este un utilaj nou. Modern. Are putin comfort un radio incalzire sa nu ingheti iarna ca ai uitat sa ari cateva hectare si aer conditionat sa nu innebunesti vara cand ii cod galben de caldura. Si in plus devine ceva in care te urci cu drag. Nu doar pentru ca trebuie. Si intradevar cred ca e mai usor de intretinut decat un Fendt de exemplu. Care e tot electronica. Cat despre adblue nu pot sa ma confirm momentan pt ca in primul rand nu stiu la ce ajuta. Stiu ca e ceva cu emisile si consumul dar masura ca pana in maxim doi ani toate sa le aiba mi-se pare o prostie. Ca na poate reuseste cumva Nea Ghita sa isi cumere tractor nou dupa ce a avut 650. Ala nu o sa stie la ce ajuta ca trebuie adaugat si alte din astea. Si in plus din ce am citit pana acum e destul de scump .Acuma eu nu mai zic nimic. Momentan eu atat am avut de zis sper ca am atins toate puncte pe care am vrut sa le ating. Nota: este parerea strict personala deci s-ar putea sa fiti de acord cu mine sau nu. Daca aveti vre-un dezacrod va invit sa vi-l spuneti. O zi buna in continuare!
avatar
RHR

Mesaje : 81
Data de inscriere : 02/10/2012
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Firion la data de Joi 23 Mai - 19:36

RHR a scris:un concert de heavy metal ar parea silentios pe langa zgomotul din cabina.

=)) =)) am crezut ca doar eu folosesc replica asta. Ai fost prea tare la asta RHR!!!!

Inca odata la AdBlue. Da este coroziv. Este uree colorata albastru cu f putina apa si cred ca fara aditiv. Solutia nu are treaba cu motorul. Ea are un injector pe esapament care o pulverizeaza intr-un filtru. Pana aici suna simplu. Dar are nevoie de vreo 2-4 senzori la diverse locuri in motor pt temperatura si 2-3parametri referitor la particulele din gazele de esapament. De acolo apare mai multa electronica.

Referitor ca toti trebuie sa aibe asa ceva: Nu, este la fel ca prostia aia de ESP pe masini. Toate vehiculele noi trebuiesc echipate din nu stiu ce data.....partial corect. Este vb de o noua norma de poluare (la masini norma EURO la tractoare este un mix din EURO-TIER si ce mai stiu ce denumiri). La motoarele mic se preconizeaza ca urmatorul nivel de poluare se poate respecta ca si actual doar cu filtru de particule (cred ca pana in 140cp). Si actualele modele noi de MF, Fendt, NH, Case, JD au filtru de particule care in tractor este ok.

Acum categoria grea: da, John Deere este singurul pe piata actual care doar cu filtre de particule a reusit sa tine tractoarele si combinele fara AdBlue, dar si ei au zis ca doar atat pot face. Urmatoarea lor serie nu va putea respecta norma de poluare fara AdBlue. Deci si ei vor trece.

Acum mergem la "treaba" cu sunt mai economice cu AdBlue.... Vrajeala. Pentru cei care inteleg timpii reali de deschidere la valve, sistem de recirculare a gazelor de esapament si normele de poluare imi vor da dreptate. Pe vremuri nu aveam sisteme precise de injectie si o valoare de putere in raport cu gaze. In primele faze au inceput inginerii sa se joace cu timpii de la valve, furand putin din putere pentru a facilita o ardere mai buna a gazelor. Ce au pierdut au reusit sa acopere prin marirea preciziei. Acum cum au ajuns la adblue inginerii au redat acea putere lipsita. ca nu le trebuie gaze curate in esapament, ca se ocupa adblue de gaze si ne mint ca ei au facut motorul mai eficient.... vrajeala ca tot ce s-a facut a fost ca se folosesc de adevaratul potential al motorului modern (injectia common rail, 4 valve /piston, sistem mai complex de aspiratie - turbo, intercooler, AtA-AtL etc.)

Firion

Mesaje : 176
Data de inscriere : 04/01/2013
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  dragos17 la data de Joi 23 Mai - 20:23

AdBlue contine 32.5% uree si restul calciu, metale, biuret, si apa demineralizata. Daca se foloseste mai multa apa sau mai mult calciu, metale, biuret, vor distruge gatalizatorul de acea Verband der Automobilindustrie (VDA) controleaza sa fie respectata compozitia
avatar
dragos17

Mesaje : 306
Data de inscriere : 14/09/2012
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Mihay92 la data de Joi 23 Mai - 20:25

Noul motor euro 6 Smile)
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
avatar
Mihay92
V.I.P Gold
V.I.P Gold

Mesaje : 264
Data de inscriere : 10/03/2013
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Teodor (john deere) la data de Joi 23 Mai - 20:25

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Fiti atenti Very Happy


avatar
Teodor (john deere)

Mesaje : 364
Data de inscriere : 25/09/2012
Reputatie : 0

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Vizitato la data de Joi 23 Mai - 21:03

Mihay92 a scris:Noul motor euro 6 Smile)

foarte tare motoru euro 6,m-as mira cum o sa fie euro 10=))

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Documentar tractoare

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 6 din 6 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum